Programi

KICK BOX

kick box

Dinamičan, kardio-intenzivan trening, uz pomoć kog uz savladavanje veštine, radite i na izdržljivosti, snazi, koordinaciji i koncentraciji. Pored toga što sagorevate kalorije, i oslobađate se negativne energije, kroz trening ćete savladati veštinu i tehniku udaraca nogama i rukama, odbrane i eskivaže, i sve to kroz različite kombinacije udaraca ili kroz sparing.

Određenim danima akcenat se stavlja na kondiciju.


TRAJANJE TRENINGA: 60 minuta

NIVO TRENINGA: Namenjen svim kategorijama vežbača uz određena prilagođavanja za početnike

OPREMA: Rukavice, patike, peškir i dobra energija 🙂

TRENER: BORISLAV

Pogledajte raspored treninga OVDE

 

VEŽBE OBLIKOVANJA

Vežbe oblikovanja

Grupni trening, srednjeg intenziteta, sa ciljem oblikovanja tela, angažovanjem posebnih grupa mišića kroz izvođenje različitih pokreta i kombinacija vežbi.

Prvi deo treninga – čine vežbe zagrevanja, najčešće sa palicom, kao i vežbe istezanja dinamičkog tipa. 

Drugi deo treninga – uključuje dinamične vežbe sa korišćenjem rekvizita – palice, tegovi, lopta, koje dovode do poboljšanja motorike, pravilnog držanja, povećanja izdržljivosti, snage i fleksibilnosti.

Treći deo treninga – čine raznovrsne vežbe na strunjačama sa posebnim akcentom na trbušnjake, zadnju ložu i ledja, kao i statičko istezanje.


TRAJANJE TRENINGA: 60 minuta

NIVO TRENINGA: Namenjen svim kategorijama vežbača uz određena prilagođavanja za početnike

OPREMA: Patike, peškir i dobra energija 🙂

TRENER: ANASTAZIJA

Pogledajte raspored treninga OVDE